Monday, August 28, 2006

蕃薯公主


@ 蕃薯公主 @

為滿足大家對我的蕃薯外姪女的好奇, 我特別為大家帶來她的玉照o 佢真係有d?更更, 希望在「羅氏」門下長大後, 依然能擁有無堅不吹的自信心! 哈哈! (我的口才同轉數是集兩家大成於一身啊! 哈哈!) 我有時都驚小小年記的她受不了大人的笑話o 不過, 我都是這樣挺了過來, 所以應該OK啦!

花名: 蕃薯公主(她自封的!)

嗜好: 食同.......食

特技: 縮肚(?), 論論盡盡

最愛: 粉紅色同Cinnamoroll from Sanrio

不過, 說真的, 其實都掛住佢o 因為我覺得佢有d似我細個, 除了「為食」 =) 我?約好明年5月, 我?一齊去Ocean Parko

2 Comments:

At 10:57 p.m. , Anonymous Anonymous said...

No la! She does not look like you as she has bigger eyes ma...!!!

TMP

 
At 11:35 p.m. , Anonymous Anonymous said...

Oh, from your description before, I imagined a much little (I mean <5 years old) girl before seeing her picture. Well, don't pass your gene (駁嘴駁舌) to her.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home