Thursday, November 30, 2006

老了十歲

:: 老了十歲 ::

最近每星期返教會, 身邊熟同唔熟?人嘟係到講?樓呀! 買樓呀! 令我忽然間覺得 老了十歲... 我估我地真係大個仔, 大個女啦! @___@
不過, 聽到#22猛話自已?rate好抵, 才發覺自己供了幾年樓都忘記究竟供幾多厘息!? (?! 我都話我個牌把鬼嫁啦!) ?返d document才發現只係4.8%! 雖然我懵盛 盛, 但神一早就take care 我啦! So sweet! =D

Labels:

1 Comments:

At 3:40 p.m. , Anonymous Anonymous said...

not only you didn't know the rate. Henry & I didn't know current house mortgage interest rate too >.<

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home